Jangan Dilupakan Sehingga Akhir Hayat

malaysia

Tuesday, December 8, 2009

Majlis Korban Perdana DUN Selat Klang

28 November 2009:
Sehari selepas Hari raya Aidiladha, UMNO Selat Klang telah menganjurkan Majlis Qurban Perdana di Surau Miftahul Jannah di Seri Gadong.

Sebanyak 16 ekor lembu telah disembelih dan diagih-agihkan kepada fakir miskin dan penduduk sekitar. Orang ramai telah memberikan kerjasama yang sepenuhnya secara gotong royong dalam kerja-kerja penyembelihan sehingga selesai tanpa mengira fahaman politik. Ini merupakan satu suasana yang amat baik, mesra dan menggembirakan.

Turut hadir pada majlis tersebut ialah YBhg Tan Seri Dato Seri Hj Onn Bin Ismail serta keluarga turut sama menyumbangkan seekor lembu sebagai korban.

Paling membanggakan, Y.Bhg Tun Dr Mahathir Mohamad; bekas Perdana Menteri Malaysia Keempat juga telah menyumbangkan seekor lembu sebagai korban dari beliau dan keluarga.

Malah Y.Bhg Dato Hj Faizal Abdullah; Timbalan Ketua UMNO Bahagian Kapar juga turut turun padang memeriahkan majlis bersama dengan En Faisal Yahya; Penyelaras Pembangunan Persekutuan DUN Selat Klang. Y.Bhg Dato Hj Faizal Abdullah juga turut menyumbangkan seekor lembu sebagai korban beserta wang sebanyak RM 2,000 untuk majlis tersebut.

No comments:

Post a Comment