Jangan Dilupakan Sehingga Akhir Hayat

malaysia

Wednesday, March 3, 2010

PAS FOR ALL - Apa Guna Kita Sembahyang Sedangkan Allah Tetapkan Kita Ke NERAKA

Klik Gambar
"Syurga Neraka bukan ALLAH tetapkan..ia bergantung kepada amaln kita..kalau Allah yang tetapkan apa guna kita sembahyang sedangkan Allah tetapkan kita ke neraka.."

Petikan kata kata seorang Ketua Pemuda PAS Klik Di Sini.

Kalau beginilah yang sering di Tarbiahkan oleh para ahli jemaah PAS kepada Rakyat khusunya umat Islam jawapnya memang Jahanam lah Islam di Malaysia ini. Syurga dan Neraka pun boleh di katakan Ketua Pemuda PAS sebagai Bukan milik Allah, apatah lagi dengan hal yang lain lain.

Patut lah beriya iya Nik Ajis kata Undi PAS masuk SYURGA dan undi BN masuk Neraka. Rupa rupanya Syurga dan Neraka itu milik PAS. PAS sahaja yang boleh menentukan siapa yang layak dan siapa yang tidak. Ya Allah...Apa lah Dosa Hamba Mu ini....

Majlis Agama Islam perlu memperhalusi kata kata yang di ucapkan oleh Ketua Pemuda PAS bernama Miezan Al Kadahi ini. Apakah kata kata yang di keluarkan ini adalah benar dan layak di gunakan??? Jangan hanya di DIAMkan hal sebegini merebak sehinggakan akan lebih ramai umat Islam terpedaya dengan kata kata yang meragukan sebegini.

Kalau lah Syurga dan Neraka bukan Allah yang tentukan,
Apakah Nik Ajis selaku Mursyidul Am PAS Berhak menentukan?

Kalau begitu kita umat Islam dan juga Kafir tiada beza lah,
Patut lah PAS bersungguh sungguh Bersatu dengan DAP
sehinggakan Islam di Lacurkan!!!

Harap Rakyat sedar akan segala kata kata sebegini yang mana akan memberikan kesan yang mendalam buat seluruh umat Islam di Dunia. Jangan sampai kita umat Islam di Malaysia ini sudah tidak di hormati oleh penganut agama lain dengan sikap kita sendiri yang Memperkotakkatikkan Islam itu.

Psssttt....Dasyat Pemimpin PAS pro Edrogan ni...Semua Halal...Main Belakang pun Halal ke?

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT
http://www.papagomo.com/
rujukan : MYKMU.NET

No comments:

Post a Comment